Definicje
LK RESORTS- LK RESORTS Michał Laskowiak z siedzibą w Kobyłce ul. Nadmeńska 9, 05-230 Kobyłka, NIP 1251100521, REGON 141249575 będąca stroną umowy najmu miejsca noclegowego na pobyt krótkotrwały z Klientem.
LK RESORTS stanowią następujące obiekty:
1. LK Osada Falsztyn, ul. Królowej Polski 107, 34-435 Falsztyn
2. LK Łapsze Niżne, ul. Długa 11D, 34-442 Łapsze Niżne
3. LK Forest Villa, ul. Leśna 69Ł, 34-442 Łapsze Niżne
4. LK Mountain Residence, ul. Sprzycki 7, 34-435 Falsztyn
Klient - osoba fizyczna albo prawna, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z miejsca noclegowego (umowy najmu miejsca noclegowego na pobyt krótkotrwały), będącego w dyspozycji LK Resorts.
I. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych. Dokonanie rezerwacji za pośrednictwem serwisu internetowego www.lkresorts.pl jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Regulamin dotyczy także osób, które rezerwują pobyt za pośrednictwem innych portali. Umowa pomiędzy klientem a właścicielem obiektu zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line bądź telefonicznie, mailowo lub za pomocą innych portali, na których jest wystawiona oferta wynajmu obiektów LK RESORTS.
II. Rezerwacja
1. Celem dokonania rezerwacji usługi, klient rezerwuje pobyt on-line lub telefonicznie. Na adres e-mail klienta zostanie wysłana wstępna rezerwacja wybranego obiektu, która jest utrzymywana przez system przez 72 h - w tym czasie powinien wpłynąć na konto firmy LK Resorts wyliczony zadatek. W przypadku braku potwierdzenia dokonania wpłaty zadatku w ciągu 72 h system anuluje rezerwację.
2. Zadatek za pobyt można zapłacić w momencie dokonywania rezerwacji poprzez system bezpiecznych płatności internetowych Przelewy24, z którym firma LK Resort ma podpisaną stosowną umowę lub tradycyjnym przelewem na podany numer konta. Wtedy rezerwacji od razu nadaje się status potwierdzonej.
3. Rezerwacja jest skuteczna z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy firmy LK Resorts.
4. Po otrzymaniu zadatku za rezerwację, klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem wpłaty a wraz z nim voucher ze wszystkimi danymi koniecznymi do realizacji pobytu, a w szczególności z danymi kontaktowymi do opiekuna odpowiedzialnego za przekazanie kluczy.
5. Ostateczne potwierdzenie rezerwacji wraz z voucherem stanowi Umowę Najmu, która wchodzi w życie pod warunkiem zapłaty całkowitej kwoty rezerwacji w terminach i na zasadach wskazanych w niniejszych warunkach.
6. O ile nie została opłacona cała należność za pobyt a tylko zadatek, pozostałą kwotę należności należy uiścić na odpowiednią ilość dni przed przyjazdem podaną przez opiekuna obiektu na rachunek bankowy firmy LK Resorts. Ilość dni jest uwarunkowana terminem na jaki Klient dokonuje rezerwacji.
7. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24.
8. Kaucja - dwa dni robocze przed pobytem klient zobowiązany jest do wpłaty kaucji w wysokości:
- LK Osada FALSZTYN: 600,00 zł na konto LK RESORTS ( 500 zł za domek i 100 zł za jacuzzi ),
- LK Mountain Residence: 1000,00 zł na konto LK RESORTS
- LK Resort ŁAPSZE: 1000,000 zł na konto LK RESORTS ( 800 zł za domek i 200 zł za saunę i jacuzzi ),
- LK Forest Villa: 2000,00 zł na konto LK RESORTS,
Kaucja zostanie zwrócona w ciągu 3 dni roboczych od zakończenia pobytu po sprawdzeniu obiektu. W przypadku wykrycie uszkodzeń spowodowanych przez klienta pracownik LK RESORTS podejmie kontakt telefoniczny oraz wyśle stosownego maila, a kaucja zostanie wstrzymana na okres do 30 dni do czasu usunięcia uszkodzeń oraz poznania kwoty napraw.
9. Opłata klimatyczna nie jest wliczona jest w cenę pobytu. Należy ją uiścić na miejscu, gotówką.
10. Opłata za prąd:
- W obiektach LK Osada Falsztyn i LK Resort Łapsze nie jest wliczona do ceny najmu. Opłata za prąd jest pobierana z kaucji, liczona od zużycia.
- W obiekcie LK Mountain Residence pobierana jest opłata za prąd tylko z jacuzzi oraz z sauny.
- W obiekcie LK Forest Villa nie ma dodatkowych opłat za prąd.
III. Warunki umowy najmu
1. Umowa zawarta pomiędzy właścicielem obiektu a klientem obejmuje wybrany pakiet usług wynajmowanego obiektu.
2. Klucze z dostępem do obiektu przekazane są w formie kodu. Zakwaterowanie następuje automatycznie po otwarciu sejfu z kluczami. Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 16:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu, chyba, że inaczej uzgodniono z opiekunem.
3. Klient jest zobowiązany do poinformowania opiekuna o planowanej godzinie przybycia drogą mailową lub telefoniczną.
4. W celu zameldowania należy okazać opiekunowi obiektu dowód osobisty potwierdzający tożsamość.
5. Zameldowanie po godzinie 22:00 i wymeldowanie przed godziną 8:00 powinno być zgłoszone wcześniej i ustalone z opiekunem obiektu.
6. Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem bez zgody właściciela.
IV. Obowiązki klienta i odpowiedzialność.
1. Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie musi być zgodna z przesłaną wcześniej listą meldunkową oraz nie przekraczać maksymalnej liczby osób podanej w charakterystyce obiektu. Klient zobowiązany jest do poinformowania firmy LK Resorts telefonicznie lub e-mailem o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Osoby obce ( goście osób zameldowanych ) mogą przebywać w obiekcie do godziny 21.00. Ich ilość należy wcześniej zgłosić telefonicznie, nie może ona przekraczać 3 osób.
2. W przypadku stwierdzenia pobytu nie zgłoszonych osób w obiekcie najemca zostanie obciążony karą w wysokości 200 zł oraz będzie musiał uiścić opłatę za dodatkową osobę zgodnie z cennikiem obiektu.
3. Brak uwag ze strony Klienta co do jakichkolwiek uszkodzeń w domku lub stanu czystości w ciągu 2 godzin po otrzymaniu kluczy oznacza, że Klient nie ma zastrzeżeń co do całego lokalu. W dalszej części pobytu klient odpowiada materialnie za wszystko co znajduje się w obiekcie. Uszkodzenia w obiekcie powstałe w trakcie pobytu powinny być zgłoszone opiekunowi obiektu w trybie natychmiastowym. Zwracamy uwagę na prawidłowe użytkowanie sprzętu RTV i AGD oraz jacuzzi i sauny.
4. Klient jest całkowicie odpowiedzialny za będące jego własnością przedmioty, dokumenty lub towary, pozostawione w domku lub w pomieszczeniach ogólnodostępnych.
5. Klient przyjmuje odpowiedzialność prawną i materialną za sposób użytkowania domku w zakresie jego zajmowania, a w szczególności musi przestrzegać przepisów obowiązujących w całym kompleksie.
6. Klient zobowiązany jest do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywanie obiektu w stanie zastanym. W przypadku, gdy Klient w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Klientowi pobytu w obiekcie i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu. Zabrania się organizowania wszelkich imprez w obiektach, w tym wieczorów panieńskich i kawalerskich ( nie dotyczy LK Forest Villa ). W przypadku nie dostosowania się do tej zasady nałożona zostanie kara na klienta w wysokości 2000 zł.
7. Na terenie obiektów obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów poza wyznaczoną strefą. Jeżeli w dniu wyjazdu okaże się, że w domku unosi się zapach dymu z papierosów, Klient będzie musiał zapłacić karę w wysokości 1000,00 zł.
8. W obiektach obowiązuje zakaz używania otwartego ognia (tj. świeczki, lampki naftowe, gazowe itp.).
9. Korzystając z grilla lub paleniska znajdującego się w ogrodzie, prosimy o szczególną ostrożność i nie pozostawianie ich bez opieki ze względu na drewnianą zabudowę. Należy nie dopuszczać do nadmiernego nagrzania się kominka, nie pozostawiać ognia w kominku na noc, nie pozostawić ognia w kominku w przypadku wyjścia w domku lub apartamentu. Użytkowanie grilla oraz rozpalanie ogniska dozwolone tylko w miejscach do tego wyznaczonych. Dozwolone jest używanie przygotowanego opału tylko w formie drewna (spalanie śmieci jest zabronione).
10. Przed korzystaniem z balii ogrodowej należy zapoznać się z odrębnym regulaminem, który znajduje się w wejściu do strefy oraz, który wysyłany jest na maila. W przypadku awarii lub uszkodzenia jacuzzi, niezależnego od operatora obiektu, rezerwującemu przysługuje rekompensata w kwocie 50 zł za każde 24h braku możliwości korzystania z urządzenia. Może się zdarzyć tak, że w dniu przyjazdu woda w balii nie będzie nagrzana do odpowiedniej temperatury, a będzie to spowodowane wymianą wody w balii po pobycie poprzednich gości i w tym przypadku kwota 50 zł nie będzie zwracana.
11. Parkowanie samochodów jest możliwe tylko w wyznaczonym specjalnie do tego celu miejscu lub innym wskazanym przez opiekuna obiektu. Parking na terenie domków jest bezpłatny i niestrzeżony. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie lub uszkodzenia tych pojazdów oraz pozostawionego w nich mienia. Parkowanie nie zgodne z regulaminem skutkuje dodatkową opłatą 50 zł za dobę.
12. Rodzice ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i za wszelkie skutki działań swoich dzieci.
13. Każdorazowo Klient opuszczający domek lub apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć urządzenia elektryczne, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi.
14. Cena usług świadczonych przez LK RESORTS nie obejmuje ubezpieczenia. Z usług Klient korzysta na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagaży w czasie całego rekreacyjnego pobytu, LK RESORTS nie ponosi odpowiedzialności.
15. W razie ustalenia podczas wykwaterowania, iż w okresie pobytu w obiekcie powstały jakiekolwiek zniszczenia, uszkodzenia lub szkody, opiekun obiektu oraz Klient sporządza na tą okoliczność protokół. W razie odmowy podpisania protokołu przez Klienta, przyjmuje się, iż protokół podpisany przez opiekuna obiektu ma moc protokołu podpisanego przez opiekuna obiektu i Klienta.
16. Klient ponosi odpowiedzialność majątkową w razie powstania jakichkolwiek szkód, choćby szkoda powstała z winy nieumyślnej i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt.
17. W razie ciężkiego naruszenia postanowień Regulaminu, wynajmujący uprawniony jest do jednostronnego skrócenia okresu pobytu Klienta i nakazaniu niezwłocznego opuszczenia obiektu. Nagminne łamanie zakazów skutkuje brakiem zwrotu kaucji.
18. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, Internetu, telewizji.
19. Ze względu na bezpieczeństwo, zabronione jest używanie urządzeń elektrycznych lub jakichkolwiek innych nie stanowiących wyposażenia obiektu.
20. Zabronione jest przenoszenie rzeczy pomiędzy domkami lub apartamentami w obiektach należące do wyposażenia pod karą w wysokości 100 zł nałożoną na każdy domek jeśli obsługa zastanie taki stan po wymeldowaniu.
21. Podczas wymeldowania klient zobowiązany jest do wyrzucenia po sobie śmieci oraz uprzątnięcia domku lub apartamentu. W razie pozostawienia nadmiernego zabrudzenia z kaucji zostanie pobrana opłata za dodatkowe sprzątanie w wysokości 150 zł.
22. Cisza nocna w obiektach LK Resorts trwa od godziny 23:00 do 7:00.
V. Warunki anulacji i zmiany w rezerwacji
1. Klient po wpłacie zadatku może zrezygnować z zarezerwowanego terminu na określoną ilość dni przed przyjazdem, która jest zmienna i wyszczególniona w potwierdzeniu rezerwacji jednakże nie przysługuje mu zwrot zadatku. Istnieje natomiast możliwość przeniesienia tego zadatku na inny termin ale obiekt LK Resorts zastrzega możliwość utraty zadatku bez możliwości przeniesienia go na inny termin w okresie tzw. „szczytu” ( ferie zimowe, wakacje, długie weekendy, święta, sylwester ). Zmiany można dokonać tylko na ten sam domek w tej samej cenie, z zachowaniem pierwotnej długości pobytu, jeśli termin nowy przypada w droższym sezonie wymagana jest dopłata różnicy w cenie.
2. Przedłużanie pobytu - termin pobytu w danym obiekcie można przedłużyć o ile jest wolny, należy powiadomić o tym fakcie opiekuna obiektu telefonicznie.
3. Skrócenie pobytu – w przypadku skrócenia pobytu, opłata za pobyt nie podlega zwrotowi.
4. Istnieje możliwość późnego wymeldowania o ile jest taka możliwość i po akceptacji opiekuna obiektu za dodatkową opłatą.
VI. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę
W każdej chwili klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić właściciela o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy.
VII. Zwierzęta
Pobyt zwierząt jest w obiektach LK Resorts mile widziany. Obowiązuje dodatkowa opłata. Psy należy wyprowadzać poza teren obiektu. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do sprzątania po nim. W przypadku zaniechania tego obowiązku zostanie pobrana opłata z kaucji w wysokości 100 zł.
VIII. Wystąpienie sił wyższych
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, LK RESORTS rezerwuje sobie prawo zaproponowania klientowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego. LK RESORTS ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od LK RESORTS, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potraceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
IX. Prawo właściwe
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela.
XI. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia RODO informujemy, że:
– administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
LK RESORTS Michał Laskowiak z siedzibą w Kobyłce ul. Nadmeńska 9, 05-230 Kobyłka, NIP 1251100521, REGON 141249575, dalej: administrator
– kontakt z administratorem jest możliwy za pomocą: e-mail: rezerwacje@lkresorts.pl
tel: 512029929 lub osobiście w siedzibie administratora.
Pana/Pani dane osobowe zostały pozyskane w związku z zawarciem umowy sprzedaży/umowy o świadczenie usług z administratorem – aktualną podstawą prawną przetwarzania podanych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, lit.c i lit.f rozporządzenia RODO.
W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratorów, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Wobec Pana/Pani osoby nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez istotnego udziału człowieka), w tym Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
XII. Reklamacje
Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy rezerwacje@lkresorts.pl.
Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji, numer rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi.
Reklamacje będą rozpatrywane na zasadzie pierwszeństwa zgłoszenia do Usługodawcy, na warunkach opisanych powyżej.
Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej podany przez niego w reklamacji lub adres korespondencyjny Klienta.